Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Indien uw bestelling al wel betaald is, maar nog niet is verstuurd en u wilt deze annuleren, dan brengen wij administratiekosten (€ 10,00 ) in rekening en zullen wij het volledige aankoopbedrag minus € 10,00  binnen 10 dagen terugstorten.
  • Vermeld dan in uw e-mail het artikelnummer(s) en uw naam.
  • Is de bestelling al wel verstuurd en u wilt deze annuleren, dan valt het onder de regeling ‘retourneren’.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Antieke en vintage artikelen, artikelen met kortingen of op een andere manier in prijs verlaagd, kunnen niet retour genomen worden of geruild worden.
  • U heeft de gelegenheid om alle andere artikelen die per post verzonden zijn na overleg met gegronde reden (telefonisch of via e-mail) binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Na deze tijd vervalt dit recht.
  • Voor aanvaarding van terugbetaling van retour verzonden artikel dient u ervoor te zorgen dat het artikel onbeschadigd terug wordt gestuurd. Het artikel moet daarom goed en zorgvuldig verpakt worden, liefst in de originele verpakking om eventuele breuk en andere beschadigingen tijdens het transport tegen te gaan.
  • Verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant en moeten voldoende gefrankeerd zijn. Wij verzenden onze pakketten altijd verzekerd en dat raden wij u ook aan.
  • Wanneer het artikel beschadigd geretourneerd wordt kan er geen teruggave plaatsvinden.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?

Het kan voorkomen dat uw bestelbevestiging in de spam-box terecht gekomen is, of dat uw mailbox vol is. Check deze daarom eerst.

Is de bestelbevestiging ook daar niet terug te vinden, bel ons dan even of stuur ons een mailtje. Wij sturen u dan nogmaals de bestelbevestiging.

Ook kan er vertraging optreden als we wel eens enkele dagen achter elkaar op inkoop in het buitenland zijn. U kunt ons echter ook altijd even bellen.

Wat zijn de verzendkosten en wat is de levertijd?

Kijk hiervoor op de pagina Bestelinformatie

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
  • Grote of zware artikelen die niet bezorgd kunnen worden via de postdiensten : Hiervoor kan een afspraak gemaakt worden.
  • Wordt het desbetreffende artikel niet opgehaald binnen de overeengekomen tijd en is er verder geen overleg geweest over een ander tijdstip dan behoudt Het Curioséum  zich het recht om een jaar na datum het artikel opnieuw aan te bieden. Het betaalde bedrag wordt niet terugbetaald. Mocht er dus iets tussenkomen laat het ons dan altijd even weten!
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
  • Wij vinden het belangrijk om zeer zorgvuldig met uw gegevens om te gaan en zullen daarom ook uw privacy waarborgen en deze niet aan derden verstrekken.
  • De door u verstrekte informatie zal nooit voor andere doeleinden gebruikt worden dan voor het versturen van de bestelling en wanneer noodzakelijk contact met u op te nemen over de bestelling.
  • Indien u rechtstreeks op de hoogte gehouden wilt worden van beurzen, markten, cursussen en nieuwtjes over design en antiek, dan kunt u zich via de website of de mail hiervoor opgeven.

Download ons gratis e-book

Blij met je vondst!

in design, antiek en vintage

7 tips om slim in te kopen en miskopen te vermijden.